5 de setembro de 2011

IV ACAMPAMENTO DE MONTANHA


Nos vindeiros 16, 17 e 18 de Setembro de 2011, decorrerá o nosso quarto acampamento de montanha com o qual despediremos o verao. Após as ediçons de Sam Joam de Rio (2008), Luviám (2009) e Forcarei (2010), desta vez deslocaremo-nos a terras do norte, no fim da dorsal galega, perto do lugar onde o océano Atlântico muda de nome por Mar Cantábrico. Ali onde, entre as serras da Faladoira e Coriscada no Oeste e a Ganhidoira no Leste, caminha devagar o Rio Sor até a sua uniom com o Mar Cantábrico na ria do Barqueiro. No seu passo polo Concelho de Manhom, na altura da parróquia das Granhas do Sor, teremos a base do nosso acampamento no refúgio de Cascom, à beira do rio.


Serám, três jornadas intensas onde as montanheiras e os montanheiros participaremos dum programa no qual haverá formaçom, conhecimento da natureza, convívio, roteiros e lazer.
Nos vindeiros dias informaremos de como se chega, das carcterísticas dos roteiros, do programa e dos conselhos a ter em conta.

X Acampamento de Verao

Como todos os últimos fins de semana do verao, reunimo-nos num par de jornadas de convívio, caminhadas, lezer e conversa, que servirá...