8 de novembro de 2007

AMAL convoca e anima a participar no roteiro da COGARRO

A próxima fim-de-semana, dias 10 e 11 de Novembro, a Coordenadora Galega de Roiteiros (COGARRO) organiza um roteiro pola serra do Courel que inclui participaçom na Festa da Castanha.

A saida será o dia 10 às 10h00 do Alto do Boi (estrada Quiroga-Courel) direcçom Pia Paxaro onde se parará para jantar, voltando pola devesa da Rogueira até a Aula da Natureza e participaçom na Festa da Castanha em Seoane. A durmida passará-se nas Casas de Vilar e recomenda-se levar tenda, saco, comida e roupa de abrigo. Já no dia 11, visita polo Castro de Vilar e outras rotas típicas do Coural, jantará-se no bar O Pontom em Ferreirós de Abaixo.

A inscriçom é de 20 euros e inclui o jantar, com grupo mínimo de 12 pessoas, e pode-se fazer nos Centros Socias A Revolta e Faisca de Vigo, no Mádia Leva de Lugo e na Gentalha do Pichel em Compostela.

Para mais informaçom no número 628 232 689 (Antom).

PROGRAMA COMPLETO

10 NOVEMBRO: Saída às 10 h do Alto do Boi (estrada de Quiroga ao Courel). Existe a possibilidade de incorporar-se no dia anterior (sexta-feira dia 9)na aldea de Vilar do Courel. Está prevista a dormida no baixo da casa de Vilar que antigamente foi salom de baile. Cómpre levar saco de durmir, tenda e roupa de abrigo.

Do Alto do Boi subiremos a pé ao pico do Pia Paxaro (1672 m). Despois descenderemos pola Devesa da Rogueira até a Aula da Natureza. Continuaremos até Parada e chegaremos à fim do trajecto.

Às 18 h participaremos na Festa da Castanha, na vila de Seoane do Courel.

11 NOVEMBRO: Visita ao castro celta de Vilar (época tardia).Jantar no bar O Pontom, na vila de Ferreirós de Abaixo (incluído no preço da inscriçom). Despois visitaremos Froxám e outras aldeas do Courel.

AMAL convoca e anima a participar no roteiro da COGARRO.

Detalhes para o Acampamento 2017 Olá montanheiras! Já está toda pronto para o acampamento: esta sexta-feira, dia 15 de S...