21 de abril de 2010

Actos de Causa Galiza em lembrança da Revoluçom Galega de 1846

Actos de Causa Galiza em lembrança da Revoluçom Galega de 1846

Mapa francés do Reino da Galiza

O mês de Abril de 1846 ficará gravado na memória do povo galego polos acontecimentos que levárom por todo o pais anseios de liberdade, depois de que o dia 2 em Lugo um batalhom do exército se ergue-se sob o mando de Solis. Logo Compostela, Ponte Vedra, Túi e Vigo somariam-se a rebeliom. Em 15 de Abril em Compostela decide-se criar dous corpos do exército, um deles teria a denominaçom de “Exército Libertador da Galiza”, assim mesmo constituiria-se umha Junta Suprema do Reino da Galiza, que contará como Presidente a Pio Rodríguez Terrazo, e como Secretário a um dos principais ideólogos do Provincialismo (movimento no que se situam as origens do nacionalismo): o moço Antolim Faraldo. O mesmo será o que redija a proclama denunciando o asovalhamento no que vive Galiza “convertida numha colónia da Corte”.

No dia 23 de Abril, em Montouto, na batalha de Cacheiras, será o começo da derrota dos sublevados. Depois ficaria a última resistência em Compostela. Os principais dirigentes desta Revoluçom Galega de 1846, serám fusilados no dia 26 polo que sempre serám lembrados como os Mártires de Carral. A partir daquela altura, o soberanismo galego iria tomando forma e avançando na sua introduçom social até os nossos dias, centrando os seus esforços desde finais do século XIX em dotar ao nosso País dum Estado livre.

Para conmemorar esta revolta, Causa Galiza organiza em Carral um ambicioso acto nacional de homenagem aos mártires o sábado 24 de Abril. Recolhemos aquí o PROGRAMA completo:

18:00h Concentraçom no Monumento aos Mártires de Carral.
18:15h Saida da Rondalha-homenagem aos Mártires.
19:00h Acto político na igreja de Paleo.
19:30h Sessom vermú Lume e Ferro.
22:00h Ceia na carpa Lume e Ferro.

24h Concerto na Sala The star:

  • Bouba Pandereteiras.
  • Labregos do tempo dos sputniks.
  • Machina.

Para a asistência ao acto contamos con bus de ida e de volta desde Vigo pasando por Compostela, Pontevedra e Ordes:

- Desde Vigo às 15h do quiosco da Praza dos Cavalos.

- Desde Pontevedra às 15:30h da Ponte da Barca.

- Desde Santiago às 16:30 desde o Paço de Congresos.

- Desde Ordes às 17h diante da casa do concelho.

- Desde A Crunha os de linha ja existentes comunican Carral coa Crunha o sábado a cada hora menos cinco até as 21:55h, e de volta hai noitebus às 4:00h e às 06:00h.

A data limite para apontarse aos buses propios de Causa Galiza será o 21 de Abril. Está aberto o prazo para se anotar através do correo info@causagaliza.org ou chamando ao teléfono 630 690 869.

Detalhes para o Acampamento 2017 Olá montanheiras! Já está toda pronto para o acampamento: esta sexta-feira, dia 15 de S...