PROXIMO ROTEIRO: OS CAMINHOS DA SERRA DE QUEIXA
Partindo da aldeia de Requeijo, na que resonam nas suas pedras as histórias da Guerrilha Antifranquista e no recordo colectivo nomes como o do Mário de Langulho, subiremos aos altos da Serra de Queixa polo velho caminho da seitura que levava as vizinhas do lugar às "malhadas", chairas no alto da montanha onde se cultivavam os cereais, o qual nom vai deixar de impresionar-nos, ao alcançar alturas que quase chegam aos 1.600 m.
Faremos um percurso circular, pretendendo fazer noite na aldeia da Hedreira mas, por se as condiçoes dos rios nom no-lo permitissem de novo, como aconteceu na Marcha de Janeiro, carregaremos com as nossas tendas de campismo para improvisar um outro lugar. Se todo for como previsto, o Domingo 14 caminharemos os Montes do Samiom que conectam com a Serra de Queixa numha impresionante formaçom montanhosa, a Cença, que deixa aos seus pés o belido vale da Queixelinha. Assim remataremos este roteiro, de novo na aldeia de Requeijo onde, de seguro será um plazer compartilhar umha parrafada com algumha das suas vizinhas.
Dificuldade: meia-alta
Km: Valoraremos o percurso segundo as condiçoes dos rios e o grupo de montanheiras que nos reunamos.
Equipa necessária: O percurso será circular, fazendo noite na montanha. Polo tanto, para além da roupa necessária para o frio e a água, necessitaremos comida para os dous dias e saco-cama. Compre anotar-se com antelaçom para organizar o número de tendas necessárias.
Tlfe contacto: 687 913 857