30 de maio de 2013

Galiza nom é umha mina!! Manifestaçom nacional contra a minaria salvaxe

Cartaz da convocatória
 
Representantes de várias das organizaçóns que integram o colectivo ContraMINAcción, do que a nossa agrupaçom forma parte, oferecerom uma conferência de imprensa o 16 de maio, para anunciar uma grande manifestaçom em Compostela para o próximo 2 de junho, que partirá às 12:00 horas da Alameda. Com esta manifestaçom, que as entidades organizadoras auguramos maciça, pretende-se expressar o rexeitamento que está a gerar o incremento de concesións mineiras na Galiza por parte da Xunta sem atender à salvagarda de espaços protegidos, comunidades humanas e médio ambiente; nem à defesa dos milhares de pessoas e postos de trabalho que estám ameaçados polas actividades extractivas de umhas poucas empresas.

Desde a Agrupaçom de Montanha Áugas Limpas animamos a participar na manifestação de 2 de junho para deter o espolio do nosso território que está a ser perpetrado por umas poucas empresas, o meirande delas estrangeiras.

X Acampamento de Verao

Como todos os últimos fins de semana do verao, reunimo-nos num par de jornadas de convívio, caminhadas, lezer e conversa, que servirá...