DOMINGO, 19 MAIO, 11 HORAS, ANDAINA PELOS MONTES DE CABRAL

Como nom resultam suficientes os centros comerciais que há na cidade de Vigo e arredor, a Câmara municipal de Vigo apoiado por capital estrangeiro planea levar a cabo um macro centro lúdico comercial e residencial nos montes de Cabral. Este levaria por diante toda uma grande área de importante valor ecológico e cultural, valor dado tanto pelos seus vestígios arqueológicos coma pela sua vitalidade acuífera. Portanto, querem arrasar com o monte alegando postos de trabalho e maior riqueza e benefício para a vizinhança em particular e a cidade em geral.

Pois nom! Nom é verdadeiro! Impossível de acreditar!

A riqueza é ter-mos um ecosistema vivo que sirva para alimentarmos-nos. O benefício deve vir do pequeno comércio, da empresa familiar que permita que todas as pessoas tenham aceso a um prato de comida. E, finalmente, a parte lúdica nom pode estar num shopping. É preciso que crianças e meninas aprendam a construir os seus próprios jogos e brinquedos, as suas inquietaçons. Se nom alcançamos que leiam, sonhem e construam de por sim estaremos condeando à inopia às próximas geraçóns. Já que estes, hoje, só som pequenos autómatas que jamais darám em fazer uma carro de bolas!

Por isso, neste domingo 19 de maio botámonos ao monte para revalorizalo e conhecê-lo!
Vem, acode e difunde!

UMA TERRA VIVA É UMA VIDA DIGNA!

 

 

A AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS (A.M.A.L.) é umha organizaçom independentista de defesa da terra. Toma o seu nome de um dos campamentos que o Exército Guerrilheiro do Povo Galego Ceive tinha nos Montes do Invernadoiro, no Maciço de Maceda.

A Terra galega comprende a actual Galiza administrativa e os territórios históricos orientais da Terra Návia-Eu, Vale de Íbias e Berzo,
a Cabreira e a Seabra.

A defesa da Terra implica conhecer, sentir, respeitar, desfrutar e identificar-se com o nosso País, o seu povo e a sua cultura.

A defesa da Terra implica defender o direito das galegas e galegos a vivermos dignamente no nosso território, sem ingerências impostas desde fora.

A defesa da Terra implica viver e relacionar-se com outras pessoas e com a natureza longe dos parámetros do consumo, individualismo e depredaçom capitalistas.

A defesa da Terra implica construir umha comunidade de resistência que faça frente à violência e espólio sistemáticos que se exercem sobre os recursos naturais, económicos e identitários da Galiza.


A AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS tem como actividades:

  • Conhecimento e desfrute da nossa Terra.
  • Marchas e campamentos de montanha.
  • Conscientizaçom e denúncia das agressons sobre o nosso território.


As actividades desenvolvem-se em território galego. O funcionamento interno é assembleário, havendo responsáveis de distintas funçons e actividades.

O símbolo da AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS é um/ha montanheiro/a com cabeça de cabra, símbolo de identificaçom com a nossa Terra.

Poderá fazer parte da A.M.A.L. qualquer galeg@ que partilhe estes princípios e esteja dispost@ a participar nas suas actividades.