13 de janeiro de 2014

25 e 26 de Janeiro: Trevinca

Mais umha vez da AMAL faremos rota polo maciço de Trevinca: o sábado partiremos de Vilanova para atingir Pena Trevinca, o mais alto cúmio do maciço com 2127m de altura, bem indo por Valmeladas ou polo Maluro e volvendo polo Sestil. O domingo turraremos até a Lagoa da Serpe desde a aldeia da Ponte. Por tanto estamos a falar dum achegamento à vertente Oeste do maciço.

Assim a ROTA partirá o sábado às 8:30 de Vilanova, para o que durmiremos já na sexta no albergue. Daremos cabo neste dia duns 30 km que deixarám atrás lugares como o Valmeladas ou o Maluro, a Morteira dos Campos, o Crestóm do Lombo Roncim, Pena Trevinca e de baixada já o Sestil. Para o domingo agardan-nos por volta de 15 km e umha dificuldade muito menor, pois como já indicamos iremos da Ponte à Lagoa da Serpe.

O MATERIAL necessário será
  • Saco-cama e toalha para o albergue.
  • Roupa de inverno: gorro, luvas, braga...Também polainas ou calças impermeaveis e se nom se tenhem é bom que o avisedes ao anotar-vos, pois podemos conseguir algumhas polainas ou argalhar apanhos caseiros
  • É interessante levar bússola para nom depender únicamente do guia. Ademais repartiremos cópias do mapa da zona a percorrer.

Quanto à COMIDA a levar, será necessário levá-la toda de casa. O único a comentar é que na rota do sábado, ao ser longa, será bo ter frutos secos ou mueslis, pois som energéticos e cómodos para ir petiscando.

Como já vimos, é importante ANOTAR-SE com tempo para que poidamos fazer a reserva do albergue. Fazede-o contestando a este correio indicando o nome dos assistentes e se necessitades polainas. A estáncia há custar 8.5 € por noite. Se tedes algumha dúvida mais podedes consultar bem no correio, bem chamando ao 988280400 (de 9:00 a 13:00 de segunda a sexta, perguntar por Antom)

Detalhes para o Acampamento 2017 Olá montanheiras! Já está toda pronto para o acampamento: esta sexta-feira, dia 15 de S...