19 de novembro de 2007

SOS a Grova e AMAL organizam um rotéiro reibindicativo pola Serra da Grova o sábado 1 e o domingo 2 de dezembro



- Dificultade do roteiro: Baixa. Só faremos 8 km o sábado. 4 de manha e 4 de tarde. O domingo faremos actividades lídico-reibindicativas.

A asociaçom ecologista SOS a Grova, conjuntamente coa Agrupaçom de Montanha Áugas Limpas, organizamos um roteiro reibindicativo pola Serra da Grova para asinalar as principais agresons da implataçom dum parque eólico que de se construir estragará boa parte da riqueza arqueológica e meio-ambiental da Serra da Grova.

Esta construiçom é innecesaria. Exportamos o 40% da electricidade que producimos. Este é um negócio que adoita estar em maus de empresas multinacionais, neste caso a empresa promotora do parque na Grova é EUROVENTO. 50% de capital espanhol (Acciona) e 50% de capital Japonés.

Só no espaço correspondente ao Concelho de Oia hà 270 restos arqueológicos, entre os catalogados e os que estám en proceso de catalogación. Este parque de 21 aerogeradores ocuparia permanentemente umha superfície equivalente ao 37% de Vigo, a cidade mais grande da Galiza, afectaria permanentemente a umha superfície equivalente ao 70% da mesma e teria competencia sobre un espaço igual a 1,9 vezes esa cidade.

NOM AO PARQUE EÓLICO NA SERRA DA GROVA!!!

Detalhes para o Acampamento 2017 Olá montanheiras! Já está toda pronto para o acampamento: esta sexta-feira, dia 15 de S...