25 de maio de 2010

Roteiro polo Maciço de trevinca

Teixedal de Casaio, por onde decorrerá o roteiro

AMAL organiza um roteiro nacional por Trevinca a fim de semana do sábado 12 e domingo 13 de Junho.
  • Sexta-feira
A sexta-feira nom há roteiro mas como sairemos o sábado de caminhada mui cedo é recomendável ir dormir ali a Sexta-feira Estaremos agardando por vos desde as 21h. em A Veiga.

Para nom ter que desplazarnos em muitos carros, as quedadas para se achegar à Veiga som :
- Para @s do norte do pais, em Compostela às 18h na Ponte do Sar.
- Para @s do sur do pais, em Ourense às 19h na estaçom de auto-carros.

Há que levar a comida, ceia e almoço para sábado e domingo.

Para chegar a Vilanova há que ir primeiro à Veiga. Umha vez chegado à Veiga, tem-se de ir pola OU-177 direcçom Jares, que se colhe numha rotunda no centro da vila. Ao chegar ao cruzamento colher direcçom Espinho-Lamalonga-Meixide-Vilanova (OU-176) e continuar até chegar a Vilanova.
  • Sábado 30km 10 horas
Sairemos às 7h. Caminharemos até o Castro de Veloso (Cidade da Selva) onde comeremos. À tarde iremos às minas de Valvoraz e passaremos a noite no Teixedal de Casaio.
  • Domingo 16km 9 horas
Subiremos pola Cabrita e iremos até Pena Trevinca onde comeremos. Baixaremos a Vila Nova onde rematará o roteiro sobre as 17h.

Características gerais do roteiro

Roteiro de dificuldade alta já que caminharemos 30km 10 horas (sábado) 16km 9 horas (domingo) coas tendas e coa comida de dous dias com grandes desníveis. Há que levar o equipamento muito bem medido no referido ao peso e ao que vamos precisar para ir cómodas. Mirade o tempo que vai fazer antes de preparar a mochila.

COMIDA:Teremos de levar comida para toda a fim de semana O ajeitado será fazer umha ceia da sexta rica em hidratos de carbono e almoçar bem o sábado, assim carregaremos a menor quantidade de comida possível para a marcha. Para esta sempre resulta bom levar froitos secos variados já que som muito energéticos e doados de comer, aproveitando algumha parada breve para picar pequenas quantidades destes, que nos ajudam a prescindir de grandes comidas. O esquema repetira-se para a ceia do sábado e almoço e jantar do domingo. Levar froita e 1,5 litros de água mínimo para cada dia.

DIFICULDADE: ALTA, pois além da grande distância a percorrer teremos de salvar grandes desníveis que fam da rota umha marcha dura.

CONTACTO: TELF: 649_536_270
e-mail: aguaslimpas@gmail.com

Podes consultar os roteiros que fixemos até o de agora polo Maciço de Trevinca para saber mais da zona e das características do roteiro nas seguintes ligaçons:

16ª Marcha: Teixadal de Casaio e Pena Súrvia

10ª Marcha: Pena Trevinca e Pico Marulo

3ª Marcha: Pena Trevinca

2ª Marcha: Pena Súrvia

Detalhes para o Acampamento 2017 Olá montanheiras! Já está toda pronto para o acampamento: esta sexta-feira, dia 15 de S...