As próximas quinta-feiras, dia 12 e 26 de agosto às 22h projectarám-se os filmes do II Ciclo de Cinema Ambiental, organizada pola Comissom de Meio Natural da Gentalha.
Podes ler umha pequena recensom de cada filme com o dia, hora e lugar do ciclo a continuaçom:
- 12 de agosto às 22h no CS O Pichel (Santa Clara, 21. Compostela):
story of stuff. EUA, 2007. Direcçom: Louis Fox. 20 min
Da extraçom e produçom até a venda, consumo e descarte, todos os produtos na nossa vida afetam comunidades em diversos países, a maior parte delas longe dos nossos olhos. História das Cousas revela as conexons entre diversos problemas ambientais e sociais, e é um alerta pola urgência em criarmos um mundo mais sustentável e justo.
O mundo segundo a monsanto
le monde segons monsanto. França, 2008. Direcçom: Marie-Monique Robin. 108 min
O documentário "O Mundo segundo a Monsanto", traça a história da principal fabricante de organismos geneticamente modificados (OGM), cujos graos de soja, milho e algodom se proliferam polo mundo, apesar dos alertas de ambientalistas. O documentário destaca os perigos do crescimento exponencial das plantaçons de transgénicos, que, em 2007, cobriam 100 milhons de hectares, com propriedades genéticas patenteadas em 90% pola Monsanto.
A segunda e última sessom co Ciclo de Cinema Ambiental terá lugar no cemitério de Bonaval, o vindouro dia 26 de agosto, às 22h e os filmes projectados serám:
- 26 de agosto às 22h no cemiterio de Bonaval (Compostela):
A ilha das flores
Brasil, 1989. Direcçom: Jorge Furtado. 13 min
De forma ácida e com uma linguagem quase científica, o curta mostra como a economia gera relaçons desiguais entre os seres humanos. O próprio diretor afirmou em entrevista que o texto do filme é inspirado em suas leituras de Kurt Vonnegut ("Almoço de Campeões"/ "Breakfast of Champions") e nos filmes de Alain Resnais ("Meu Tio da América"/ "Mon Oncle d'Amérique"), entre outros.
O crash do petróleo
A crude awakening. The oil crash. Suiça, 2006. Direcçom: Basil Gelpke, Ray McCormack. 90 min
Quanto tempo vai durar o nosso rico petróleo? É uma das perguntas que tenta responder o documenário. Conta com analise e comentário de cientistas, geologistas de algumas das grandes petrolíferas, analistas, o antigo secretário geral da OPEC, etc.