PROGRAMA COMPLETO DO V FESTIVAL DA MOCIDADE + 1º ACAMPAMENTO DA MOCIDADE


Publicamos o programa completo do V Festival da Mocidade, que este ano decorrerá na Sainza (Rairiz de Veiga) o próximo 21 de Agosto organizado pola Aguilhoar. Unha nova edición com o intuito de oferecer a todas as e os limiaos um espaço de lazer alternativo e que terá como tema de debate central o FEMINISMO.


Umha JORNADA COMPLETA que inclui formaçom, gastronomia e festa, disponibilizando umha zona de campismo, e cujo calendário de actividades irám desde exposiçons, jogos, palestras etc, bem como umha grande comida popular, á que animamos a todas e todos a participarem e, por último, os concertos musicais com os Os Esquíos, Post Mortem e Skandalo Gz, após a queda do cartaz dos viguesses, Sem Resposta.


Mais info. http://festivaldamocidade.blogspot.com/


1º Acampamento da Mocidade


Ainda, desde a sexta 20 até o domingo 22 de Agosto decorrerá o 1º Acampamento da Mocidade também na Sainza aderindo às actividades do V Festival da Mocidade e ampliando ainda o leque de actividades.

Mais info. http://acampamentodamocidade.blogspot.com/



A AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS (A.M.A.L.) é umha organizaçom independentista de defesa da terra. Toma o seu nome de um dos campamentos que o Exército Guerrilheiro do Povo Galego Ceive tinha nos Montes do Invernadoiro, no Maciço de Maceda.

A Terra galega comprende a actual Galiza administrativa e os territórios históricos orientais da Terra Návia-Eu, Vale de Íbias e Berzo,
a Cabreira e a Seabra.

A defesa da Terra implica conhecer, sentir, respeitar, desfrutar e identificar-se com o nosso País, o seu povo e a sua cultura.

A defesa da Terra implica defender o direito das galegas e galegos a vivermos dignamente no nosso território, sem ingerências impostas desde fora.

A defesa da Terra implica viver e relacionar-se com outras pessoas e com a natureza longe dos parámetros do consumo, individualismo e depredaçom capitalistas.

A defesa da Terra implica construir umha comunidade de resistência que faça frente à violência e espólio sistemáticos que se exercem sobre os recursos naturais, económicos e identitários da Galiza.


A AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS tem como actividades:

  • Conhecimento e desfrute da nossa Terra.
  • Marchas e campamentos de montanha.
  • Conscientizaçom e denúncia das agressons sobre o nosso território.


As actividades desenvolvem-se em território galego. O funcionamento interno é assembleário, havendo responsáveis de distintas funçons e actividades.

O símbolo da AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS é um/ha montanheiro/a com cabeça de cabra, símbolo de identificaçom com a nossa Terra.

Poderá fazer parte da A.M.A.L. qualquer galeg@ que partilhe estes princípios e esteja dispost@ a participar nas suas actividades.