25 de fevereiro de 2012

Roteiro pola serra do Suido 24 e 25 de Março





Cima de Vidueiros (943m) no Concelho de Covelo

A fim de semana do 24 e 25 de Março as montanheiras e montanheiros de AMAL estamos a organizar um roteiro por umha das serras galegas ocidentais melhor conservadas, a Serra do Suido. Malia os parques eólicos, as minicentrais e umha multitude de agresons tam proprias nos nossos montes, a serra presenta umhas conservaçom ainda boa dos seus cumios nom explorados e umhas extensas fragas infelizmente escasas no ocidente galego.

Neste roteiro moveremo-nos por un territorio ainda domínio do lobo, no que iremos vendo chozos centenários de pastores de diversa tipologia. Retaremos a atopar foxos de lobo, sitíos com mamoas, cotos con abrigos rochosos e "sesteiros" do gando e vistas ate o mar... Também veremos turbeiras, com os seus endemismos.

A Serra do Suido prolongase cara ao sur na Serra do Faro e cara ao norte nos Montes do Testeiro, formando no seu conjunto a parte sur-ocidental da Dorsal Galega. A serra tem um perfil suave de alti-planicies por riba dos 900m. Destacam as cimas de Coto Minhoto (1051m),Cotos Cornudos (1032m), Porto do Val do home (1014 m), Puza (1025 m) e Vidueiros (943 m).


Info Roteiro:



Sábado 24 de Março:



Dificuldade: meia-baixa



Lugar de encontro/saida: as 10:30 na praça da Igreja da aldeia da Granha, O Covelo. Desde alí desprazamo-nos em carro até o ponto de inicio da rota, distante da aldeia a 5 km/10 minutos.



Distância: 13 Km por caminhos, carreiros e monte travês




Domingo 25 de Março:
Dificuldade: baixa
Distância: 8 Kms por caminhos.


Recomendações: Específicamente calças longas que protexam do mato baixo (toxo etc.), o resto o habitual. Lembrar levar cada quem umha garrafa de água. Levar tendas de campismo já que é provável que acampemos n'A Granha.


Como chegar até A Granha (O Covelo): Indo pola autovia do Porrinho direçom a Ourense, saída do Covelo (mesmo antes do tunel de Canhiza). Logo de 5 kms, confluência coa N120, isleta central, colher à esquerda, direcçom Ponte Areias para já mesmo a 200 metros colher à dereita até O Covelo. Temos que passa-lo todo dereito até Mazeda donde apartaremos à esquerda e a 1400 metros, logo mesmo de cruzar o rio, colher à dereita, subida direcçom (sinalizado) a Granha, colhendo no seguinte cruze, a 800 metros, à dereita e seguido 8 kilometros máis adiante A Granha.



Quen vaia pola autovia desde Ourense lembrar que tem que empregar a saida da Canhiza pois passando o tunel non hai saida da autovia. Também se pode ir até a seguinte saída depois do tunel, a das Neves, para fazer cambio de sentido e voltar pola autovia até a do Covelo.



Mais Info: aguaslimpas@hotmail.com



Chozo de Bárcia no concelho de Covelo

VIII ACAMPAMENTO DE VERAO DA AMAL 15, 16 e 17 de Setembro em Cerdedo Estamos de volta! Após um descanso mais longo do desejado, a...