PROXIMAS MARCHAS DA A.M.A.L.


MARCHA AOS ANCARES

3, 4 de Março

Desde o Albergue "Campa da Branha" (Degrada, Concelho de Cervantes)
-Assembleia de montanheir@s. Sábado 3, às 11h.
-16 h. Partida da marcha (ascenso a Pena Rúbia e Cresta), fazendo noite no albergue (5 euros)
-Regresso: Domingo às 19 h.
-Material: Comida para as duas jornadas, roupa de abrigo, saco-cama.
-Confirmar assistência antes do 26 de Fevereiro (para reservar praças no albergue)


MARCHA A SERRA DO LAROUCO

31 de Março, 1 de Abril.

*Os dados som orientativos
Desde a Agra do Sol (Concelho de Baltar)
-10 h. Partida com ascenso ao Larouco.
-Noite nas proximidades da aldeia de Ninho de Águia.
-Assembleia de montanheir@s.
-Caminhada polas beiras do Faramontaos e visita a Fraga da Rousia (onde se encontra umha aldeia abandonada a meados do XVII)
-Regresso: Domingo às 16 h.
-Material:Comida, saco, tenda

A AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS (A.M.A.L.) é umha organizaçom independentista de defesa da terra. Toma o seu nome de um dos campamentos que o Exército Guerrilheiro do Povo Galego Ceive tinha nos Montes do Invernadoiro, no Maciço de Maceda.

A Terra galega comprende a actual Galiza administrativa e os territórios históricos orientais da Terra Návia-Eu, Vale de Íbias e Berzo,
a Cabreira e a Seabra.

A defesa da Terra implica conhecer, sentir, respeitar, desfrutar e identificar-se com o nosso País, o seu povo e a sua cultura.

A defesa da Terra implica defender o direito das galegas e galegos a vivermos dignamente no nosso território, sem ingerências impostas desde fora.

A defesa da Terra implica viver e relacionar-se com outras pessoas e com a natureza longe dos parámetros do consumo, individualismo e depredaçom capitalistas.

A defesa da Terra implica construir umha comunidade de resistência que faça frente à violência e espólio sistemáticos que se exercem sobre os recursos naturais, económicos e identitários da Galiza.


A AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS tem como actividades:

  • Conhecimento e desfrute da nossa Terra.
  • Marchas e campamentos de montanha.
  • Conscientizaçom e denúncia das agressons sobre o nosso território.


As actividades desenvolvem-se em território galego. O funcionamento interno é assembleário, havendo responsáveis de distintas funçons e actividades.

O símbolo da AGRUPAÇOM DE MONTANHA AUGAS LIMPAS é um/ha montanheiro/a com cabeça de cabra, símbolo de identificaçom com a nossa Terra.

Poderá fazer parte da A.M.A.L. qualquer galeg@ que partilhe estes princípios e esteja dispost@ a participar nas suas actividades.