4 de janeiro de 2009

Vindeiros roteiros

Iremos completando a informaçom segundo se acheguem as datas dos roteiros.


10 E 11 DE JANEIRO
Roteiro pola comarca do Návia-Eu. Serra da Penouta:

Comezo do roteiro: Sairemos ás 10 da manhá desdes a antiga escola de indianos de Doiras (concelho de Boal).
  • Sábado 10: Faremos a primeira etapa de 18km. Durmira-se numha antiga escola de indianos em Doiras (Concelho de Boal) no interior ou fora de tenda de campismo. A altura máxima que alcançaremos será 950 metros. Boa parte das montanhas as que subiremos caracterízan-se por romper coa paisagem mais habitual dos montes galegos e som com maiores pendentes.
  • Domingo 11: A segunda etapa é de baixa intensidade de 12 Km. Toparemos bastantes mámoas e túmulos funerários. A volta do segundo dia percorrera-se as beiras do rio Návia com frondosas fragas.

Material: Levade roupa para montanha baixa ainda que pode que nos topemos com pequenos tramos de neve pola época do ano na que iremos. Comprobade o tempo que vai fazer os dias anteriores. Levade saco-cama, mochila e calçado adecuado. Podedes também durmir de tenda se queredes (nom caminharemos coas tendas, deixarán-se no sitio de dormida para a noite).

Comida: Levade comida para dia e méio. Aviso importante: Em todos os roteiros bóta-se em falta mais áuga. Levade garrafas!! Recomendado litro e méio por pesoa ao dia.

Contacto: 649 536 270 de manhá ou polo serám.

Dificuldade: Media.

Horarios para chegar ate Návia e voltar de autocarro:

(VIGO-PONTE VEDRA)-COMPOSTELA-CORUNHA-(LUGO)-NÁVIA: Sae de Compostela as 8:30, passa por Corunha às 9:30 chega as 12:15 -sae as 16:30 de Vigo, passa por Ponte Vedra às 17:00, passa por Compostela às 18:00, passa por Corunha ás 19:00, passa por Lugo às 20:45 chega as 22:30.

NÁVIA-(LUGO)-CORUNHA-COMPOSTELA-(PONTE VEDRA-VIGO): Sae as 8:45, passa por Lugo ás 10:50, passa por Corunha às 12:15, passa por Compostela às 13:15, passa por Ponte Vedra às 14:00 chega às 14:30 -sae às 18:15, passa por Corunha às 21:00, chega às 22:00 a Compostela-sae às 21:00, passa por Corunha às 23:15, chega às 00:15 a Compostela (só domingos)

LUGO-NÁVIA: Sae às 6:45 e chega as 9:15.

NÁVIA-LUGO: Sae às 21:30 e chega às 23:59.

Desde Ferrol há o FEVE. Póden-se consultar os horários na estaçom ou em feve.es.

As pesoas que queira ir a sexta à noite nom ha problema para dormir.

Se ao fim vem gente de autocarro, para subir até Doiras desde onde sae o roteiro som uns 30km. No entanto, é melhor que vos ponhades em contacto coas pesoas de AMAL das vosas comarcas para organizarvos e saber como é que eles vam ir e se há prazas livres.

Também podedes enviar um correio a aguaslimpas@gmail.com ou chamar ao 649 536 270 e vos facilitaremos o deslocamento até Doiras.

ADIADO ROTEIRO POLOS AQUILANOS
Zona dos Montes Aquilanos:

SAÍDA: Será numha fin de semana más ainda sem concretar. A saída farémola umha
sexta feira, desde Monforte polo serám.
RETORNO: domingo, ao meio-dia
  • Sexta: Para poder comezar a caminhar cedo durmira-se já nas redondezas dos Aquilanos (baixo teito e no chao) nas imediaçons dos montes. Isto facilitará madrugarmos no sábado para poder chegar desde a Aquiana (1849 m) até a Cabeça d´Égua (2134 m) e depois voltar.
  • Sábado: Saída desde a Aquiana até Cabeça d´Egua (2134m) e volta. A distância total e de 18 quilómetros. Dormida em tenda de campismo (nom a carregaremos durante a marcha).
  • Domingo: Pequena andaina de manhá polas Penas de Ferradilho. Retorno o mesmo domingo 30 ao meio-dia.
Para termos um maior conhecemento da zona que imos visitar é conveniente revisar a resenha da primeira marcha da AMAL (http://aguaslimpas.blogspot.com/2005_11_01_archive.html ), já que umha parte do roteiro é repetiçom de aquela.

COMIDA: será preciso levar comida para sexta à noite, almoço do sábado e jantar (para levar durante a marcha), almoço e jantar do domingo. Na ceia do sábado serviremos qualquer tipo de sopa, mas cada quem levará onde comê-la (prato, taça, culher...) e se se quere pam para acompanhar, também.
OUTROS: Quase com certeza que daremos com neve, polo que deveremos ir com o material adequado.
-Tenda de campismo, saco-cama, mantas...
-Roupa de abrigo (casaco, luvas pucho....) e mudas. Polainas ou calças impermeáveis (para andar por neve é bom impedir que esta entre nas botas, polo que mesmo com sacas plásticas se podem improvisar umhas polainas para quem nom tiver).
-Lámpadas: para remexer-se na ceia. Trazei as que tenhais pois nunca sobram.
- Garrafas ou cantimploras de auga.

IMPORTANTE: Confirmar assistência antes da quinta, para poder calcular a ceia do sábado. Para fazê-lo enviai e-mail com os vossos nomes ou avisai qualquer responsável da Agrupaçom. Nom garantimos ceia para quem nom se anotar.
Contacto: 988 28 00 11 de segundas a sextas entre 16:00 e 19:00.
Dificuldade: Media-alta. Roteiro de neve e de altura.


14 E 15 DE FEVEREIRO
Maciço de Trevinca e Teixadal de Casaio: Contacto: 988 28 0011 de segundas a sextas entre 16:00 e 19:00.
Dificuldade: Media-alta. Roteiro de neve e de altura.

FÉRIAS DE PÁSCOA
Rota ciclo-turista do rio Lima:Iremos até Tui pola beira portuguesa.
Contacto: Miguel Ourense.

7 E 8 DE MAIO
Monte do Invernadoiro:
Visita a Áugas Limpas.
Contacto: Estrela ou Curto.

SETEMBRO
Acampamento de Montanha 2009:

Detalhes para o Acampamento 2017 Olá montanheiras! Já está toda pronto para o acampamento: esta sexta-feira, dia 15 de S...